Dermatološki pregled

Brinite o Vašoj koži kao što ona brine o Vama

Koža, naš najveći organ, ima važnu ulogu u homeostazi organizma, kao i njegovoj zaštitnoj funkciji, kako od infekcija, tako i okolišnih utjecaja. Brojni vanjski i unutrašnji čimbenici mogu dovesti do pojave kožnih promjena koje je potrebno liječiti. Dijagnozu kožnih promjena postavlja dermatolog nakon pregleda kože i vidljivih sluznica, kose i noktiju na temelju kliničke slike, anamneze te potrebne dijagnostičke obrade. Naš stručni tim pomoći će Vam definirati problem i pronaći rješenje. Obratite nam se s povjerenjem.

KOŽA S POTPISOM

Koža se razvija i mijenja odrastanjem te je njegu kože potrebno prilagoditi njenom stanju. Izuzetno je važno za psihofizičko zdravlje svakog čovjeka – osjećati se dobro u vlastitoj koži. Pravilna njega i zaštita kože može smanjiti učestalost pojava određenih kožnih bolesti te prevenirati nastanak malignih kožnih bolest.

Zablistajte svojim prirodnim sjajem uz pravilnu njegu Vaše kože.

Kožne promjene stvaraju nelagodu i narušavaju samopouzdanje – alergije, gljivične infekcije, akne, rozacea i mnoge druge. Problemi koji se manifestiraju na koži nastaju kao posljedica unutarnjih procesa u tijelu, nerijetko su povezane sa stresnim i ubrzanim načinom života ili genetsim predispozicijama. Osim estetskog problema, promjene su vrlo često nelagodne te ih je potrebno ublažiti i pravilnom terapijom otkloniti. Prvi korak u tom procesu je dermatološki pregled i dijagnostika, potom određivanje i provedba terapije pod stručnim vodstvom. Brinimo o zdravlju našeg najvećeg organa, njegovoj funkciji i primjerenoj zaštiti. Omogućimo dostojanstveno starenje kože unatoč svim izazovima s kojima se susrećemo.